Medewerker Business Support

Medewerker Bussiness Support I HBO I 32 tot 40 uur per week I Groningen
VerzuimWeg is een trotse en nieuwsgierige arbodienst uit Groningen die werkgevers door heel Nederland bedient. Wij willen de beste arbodienst van Nederland zijn.
Om dit te realiseren zoeken wij een nieuwe collega die een belangrijke rol op zich gaat nemen in sales- en accountmanagement, providerbeheer en projectmatige ondersteuning van onze staf en directie.
Wie zijn wij?
Het team van VerzuimWeg bestaat uit 35 collega’s en kent een ongedwongen, maar gedreven werksfeer. Onze organisatie groeit snel en is continue in ontwikkeling, dit biedt kansen en uitdagingen enerzijds, het doet anderzijds ook een beroep op jouw aanpassingsvermogen en flexibiliteit.
Persoonlijke groei en ontwikkeling is voor ons vanzelfsprekend. VerzuimWeg heeft daarom zowel een eigen intern opleidingsprogramma als externe opleidingsmogelijkheden.
Ons kantoor bevindt zich direct aan het Zilvermeer vlakbij Kardinge in Groningen, er is een goede aansluiting met zowel bus en trein en je kunt voor de deur gratis parkeren. Daarnaast kan je in ons pand schommelen, hebben we een mooie lounge in een koolzaadveld en mag je bij ons jezelf zijn.
Stoelmassage op het werk, 30 vakantiedagen, winstdeling, fietsplan, bedrijfsfitness, een goed pensioen en een passend salaris zijn enkele voorbeelden van ons totale arbeidsvoorwaardenpakket.
Functie
De medewerker Bussiness Support is het eerste aanspreekpunt voor potentiele klanten die VerzuimWeg telefonisch of digitaal benaderen. Je hebt hierbij contact over relevante vraagstukken, je vraagt informatie op om een offerte op maat te maken en houdt het CRM-systeem van VerzuimWeg up to date. Samen met de Salesmanager, jouw directe collega, zorg je voor passende en verrassende offertes en uitgewerkte aanbestedingen.
Voor bestaande klanten fungeer je als helpdeks en eerste aanspreekpunt bij vragen over het contract of over de verzuimsoftware.
Naast het contact met nieuwe en bestaande klanten, houd je je ook bezig met contractbeheer voor alle samenwerkingspartners (zoals bedrijfsartsen, arbeidsdeskundigen, bedrijfsmaatschappelijk werkers e.d.) die bij VerzuimWeg zijn aangesloten. Je ondersteunt daarin de Salesmanager en de Directeur in het maken van afspraken met deze partners en zorgt voor de juiste administratieve afhandeling.
Afhankelijk van lopende projecten binnen VerzuimWeg neem je daarin een faciliterende en organisatorische rol aan, waardoor je bijdraagt aan het tot stand komen van nieuwe dienstverlening en producten.
Wie ben jij?
Dit is een uitermate geschikte functie voor een HBO-professional met enige jaren ervaring als medewerker sales support, projectmedewerker of officemanager. Je bent organisatorisch sterk, werkt secuur en punctueel en durft zowel gevraagd als ongevraagd feedback te geven. Vanzelfsprekend zijn communicatieve vaardigheden uitermate belangrijk evenals humor en inlevingsvermogen.
Omdat het een functie betreft waarin je veel telefonisch contact zult hebben met onze samenwerkingspartners en (potentiele) opdrachtgevers, is het van belang dat je gemakkelijk de telefoon pakt en graag in nieuwe projecten stapt. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor de diverse partijen met wie je in contact treedt. Tot slot ben je een kei in agendabeheer.
- In het bezit van een HBO diploma
- Enige jaren ervaring als medewerker sales support of soortgelijke functie
- 32 - 40 beschikbaar per week (minder uren is niet mogelijk)
Als persoon ben je te typeren als trots, echt en nieuwsgierig. Daarnaast ben je zelfstandig, heb je overtuigingskracht, durf je hard te werken en word je blij van een tevreden klant.
Solliciteren?
Enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag jouw CV + motivatiebrief/video op werken@verzuimweg.nl