VerzuimWeg. Ziekte overkomt je, verzuim is een keuze.

Vacature: Manager Arts en Specialist

Als Manager Arts & Specialist heb jij een belangrijke bijdrage aan de doorontwikkeling van onze arbodienst Verzuimweg, zowel in de dienstverlening als onze talenten. Wil jij jezelf ontwikkelen in een collegiale werkomgeving waar je jouw eigen koers kunt bepalen? Kies dan voor jouw carrière bij Verzuimweg, onderdeel van Acture!

Manager Arts & Specialist | 32 – 40 UUR GRONINGEN

VerzuimWeg is een label van Acture en richt zich op het verbeteren van inzetbaarheid. Wij nemen barrières weg en bieden effectieve oplossingen voor verzuim, arbeid en re-integratie. Wij hebben als gecertificeerde arbodienst alle kennis en deskundigheid in huis om het beste uit organisaties en mensen te halen door medewerkers gelukkig te laten zijn in hun werk. VerzuimWeg richt zich op verzuimpreventie, verzuimreducering en beperken van de schadelast voor zowel werknemer als werkgever.
Met ruim 30 (bedrijfs)artsen en POB'ers door heel Nederland is VerzuimWeg overal dichtbij. Maar de Groningse mentaliteit kenmerkt ons het beste. No-nonsens en nuchter. Wij nemen barrières weg en er worden effectieve oplossingen voor preventie, verzuim, arbeid en re-integratie geboden. Mooie ontwikkeling is de introductie (2023) van de digitale casemanager.  

Acture is dé private uitvoerder sociale zekerheid. Wij geloven dat het hebben van werk de beste vorm van sociale zekerheid is. Het activeren van mensen staat daarom centraal in onze organisatie en dienstverlening. We activeren werknemers om zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan. We activeren de branche met oplossingen om verder te komen. We activeren collega’s om zich voortdurend verder te ontwikkelen en op zoek te gaan naar nieuwe initiatieven, producten en innovaties.

 

Als Manager Arts & Specialist

Wat jij gaat doen

Doel is optimale klanttevredenheid, waarbij de werkzaamheden van het team worden gecoördineerd en wordt gestuurd op processen, kwaliteit, efficiëntie en een goede samenwerking. Samenwerking binnen het team van artsen, Medisch secretariaat, planning en POB’ers en samenwerking met andere collega’s schept de voorwaarden voor een goed werkklimaat. Beoordeelt en optimaliseert functioneren en talenten van de medewerkers. Zorgt voor voldoende capaciteit aan (eigen) artsen en POB’ers, waardoor kwaliteit en continuïteit gewaarborgd zijn.

Stuurt artsen, Medisch secretariaat, planning en Teamlead POB aan.

  • Verantwoordelijk voor realisatie van kwalitatieve, operationele en financiële doelstellingen, klant- en medewerkerstevredenheid;
  • Verantwoordelijk voor doorontwikkeling van klantmodellen en middellange termijn oplossingen op basis van marktontwikkelingen;
  • Verantwoordelijk voor optimale klanttevredenheid, operationalisering van nieuwe klanten en onderhouden van de klantrelatie op operationeel en tactisch niveau, in nauwe afstemming met accountmanagement en Teamleads;
  • Stuurt, begeleidt, controleert, informeert en enthousiasmeert medewerkers, herkent hun talenten en helpt deze te ontwikkelen naar hun potentie;
  • De Manager Arts & Specialist is daarnaast verantwoordelijk voor een passende strategisch project.

 

Wat jij krijgt

Voor wat hoort wat.

  • Een uitstekend salaris. Wij bieden jou een startsalaris tussen de € 3.600 en € 6.125 bruto per maand op fulltime basis. Binnen Acture zijn er diverse doorgroeimogelijkheden, zowel verticaal als horizontaal
  • Bonusregeling. Goede prestaties gaan niet onopgemerkt voorbij. Acture beloont goede financiële bedrijfsresultaten met een jaarlijkse bonus. Deze bedraagt maximaal 8% van het basis bruto jaarsalaris en wordt afhankelijk van de resultaten op groepsniveau, geheel of gedeeltelijk uitgekeerd aan het eind van het jaar.
  • 30 vakantiedagen. Omdat wij tijd voor jezelf net zo belangrijk vinden.
  • Vakopleidingen, trainingen en coaching. Ons continu leren en verbeteren programma biedt training on-the-job en een breed aanbod van opleidingen waar collega’s via onze online trainingsbibliotheek - de Acture Academy – onbeperkt toegang tot hebben.
  • Een goede pensioenregeling. Geregeld via Allianz  
  • Een collectieve zorgverzekering. Bij Zilveren Kruis krijg jij een collectiviteitskorting van 5% op de premie van de aanvullende verzekering. Bovendien kom je in aanmerking voor extra vergoedingen.
  • Sport en ontspanning. Elke maand hebben we wel iets op het programma staan, zoals Yoga, bootcamp, een gezamenlijke BBQ en we hebben elke maandag soep bij ons in de lounge.
  • Een lease auto behoort tot de mogelijkheid

 

Wat wij vragen

Naast die persoonlijke match.

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Standplaats en de collega’s werken in Groningen; jouw bureau staat daar ook. Uiteraard werken wij ook hybride
  • Meerdere jaren leidinggevende ervaring, bij voorkeur in de zorg of HR
  • Je communiceert makkelijk op verschillende niveaus
  • Je hebt een helicopterview: je schakelt snel tussen verschillende disciplines, houdt overzicht
  • Lef, eigenzinnig, hardwerkend, persoonlijk, inventief, uitdagend. Herken jij jezelf in minstens twee van onze kernwaarden, dan zijn we gegarandeerd een match.

Solliciteren?

Ben jij enthousiast over werken bij Acture als Manager Arts & Specialist? Solliciteer dan direct door een mail te sturen naar: werken@verzuimweg.nl 

klik hier en stuur meteen je sollicitatie

Direct contact

Stedumermaar 6
9735 AC  GRONINGEN

T: 050 - 317 65 25
E:

F: 050 - 317 65 35
KvK: 02086372