Peter Kits - Casemanager
"Ik vraag medewerkers vooral naar wat ze nog wel kunnen".
Peter Kits Casemanager
Een groot deel van mijn werk bestaat uit het voeren van verzuimgesprekken. De kans is groot dat uw medewerkers mij aan de telefoon krijgen.
Ieder gesprek is uniek maar één ding hebben ze allemaal gemeen; het verzuimgesprek gaat niet over ziek zijn, hoe gek dit ook klinkt. Ik vraag medewerkers vooral naar wat ze wél kunnen.
Afspraken die ik met de medewerkers maak zet ik direct in het VerzuimInformatieSysteem, ze zijn dus ook gelijk inzichtelijk voor de klant.
Ik heb genoeg hobby’s, waaronder voetbal en fietsen, maar ik zit niet graag thuis. Zo ben ik ook hier terecht gekomen.Toen VerzuimWeg te kennen gaf dat er plek was voor een werkstage ben ik daar direct op af gegaan. VerzuimWeg heeft mij opgeleid tot VerzuimCoördiator, nu fiets ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk!