VerzuimWeg. Ziekte overkomt je, verzuim is een keuze.

Klanttevredenheidsonderzoek

VerzuimWeg werkt continue aan het verbeteren van dienstverlening. Daarom houden wij jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek.

Met het klanttevredenheidsonderzoek willen wij onze opdrachtgevers in de gelegenheid stellen om een mening te geven over de kwaliteit van onze dienstverlening en de beleving in klantbenadering.

Waardevolle verbeteringen 
De onderzoeken van voorgaande jaren leverden waardevolle input voor de verbetering van onze klanttevredenheid. De vooruitgang die we hebben geboekt dankzij uw input uit het vorige onderzoek willen wij graag voortzetten en uitbreiden. Daarom ontvangt u in maart, per e-mail het verzoek om het klanttevredenheidsonderzoek digitaal in te vullen.

Dit jaar zijn de vragen meer gericht op de dienstverlening ten tijde van corona en over de communicatie vanuit onze organisatie daarover.

Doet u ook mee? 
Om een representatief beeld te krijgen is het belangrijk dat zoveel mogelijk contactpersonen meedoen. Daarom wordt het onderzoek naar meerdere contactpersonen verzonden. Het onderzoek wordt digitaal door een onafhankelijk onderzoeksbureau uitgevoerd en mag anoniem worden ingevuld.

Wat doen wij met de uitkomsten?
De antwoorden worden door een onafhankelijk onderzoeksbureau verwerkt. De uitkomsten worden besproken met het managementteam van VerzuimWeg en van daaruit met de casemanagers. Verbeterpunten worden opgenomen in het verbeterregister en vervolgens verwerkt in het jaarplan; waarvan de voortgang 4 maal per jaar getoetst wordt. Op deze manier borgen wij de acties die nodig zijn om voortdurend te werken aan verbetering.

Uw mening is voor ons ontzettend waardevol. Daarom willen wij u alvast hartelijk bedanken voor het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek. 

Terug naar overzicht

Direct contact

Stedumermaar 6
9735 AC  GRONINGEN

T: 050 - 317 65 25
E:

F: 050 - 317 65 35
KvK: 02086372